hi, welcome to my blog

Ahad, 27 Mac 2011

letihnya....

my true life..
pada hari semalam kawasan perumahan saya membuat program badan sihat otak cergas ia memang meletihkan tetapi ia tetap seronok bagi saya. pada pagi itu seawal jam 7.30 pagi kami berkumpul untuk menyediakan makanan dan hadiah untuk pemenang acara yang diadakan pertandingan teka biji labu,senamrobik,poco-poco,warga emas dan bayi sihat dan cergas.saya ada masuk satu pertandingan iaitu teka biji labu tetapi nasib tidak menyebelahi saya dan biji labu itu sebanyak 561 biji dan dimenangi oleh abd rahim iaitu ayah kawan saya tetapi tidak mengapa waalaupun tidak menang tetap juga bawa balik hamper adik saya dalam acara bayi sihat dan cergas....... saya harap nanti ada lagi pertandingan seperti dan saya mesti menang...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan